خانه / شیرینی / مرکز خرید شیرینی خشک تهران

مرکز خرید شیرینی خشک تهران

شیرینی یکی از مواد غذایی بسیار پرطرفدار است که مواد اصلی تشکیل دهنده آن شکر، پودر قند و شیرین کننده های مصنوعی است. شیرینی ها از محبوبیت فراوانی برخوردارند و خرید آنها مورد استقبال عموم افراد قرار می گیرد و از این خوراکی به عنوان میان وعده و دسر استفاده می‌ شود. مواد تشکیل دهنده شیرینی ها شامل آرد، تخم‌ مرغ، شیر یا آب، روغن و کره، طعم دهنده و شیرین‌ کننده است، البته در تهیه شیرینی ها از انواع مغز ها نیز استفاده می‌ گردد. با توجه به تنوع شیرینی ها و طیف وسیعی از مدل های مختلف شیرینی دسته ای که عموما قابل نگهداری برای زمان بیشتری بوده و بدون خامه می باشند را شیرینی خشک می نامند. مراکز خرید فراوانی در زمینه شیرینی خشک مشغول به فعالیت هستند، اما یکی از بهترین مرکز خریدهای شیرینی خشک تهران مجموعه شیرینو می باشد. جهت خرید عمده انواع شیرینی خشک کافیست با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

انواع شیرینی های خشک مجلسی

  • شیرینی نارگیلی
  • شیرینی بهشتی
  • کیک یزدی
  • شیرینی دانمارکی
  • شیرینی پاپیونی
  • شیرینی زبان
  • شیرینی نخودچی
  • شیرینی مشهدی
  • شیرینی میکادو
  • شیرینی کشمشی

خرید شیرینی نارگیلی

شیرینی نارگیلی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و مجلسی ایرانی است که در بعضی از مناطق با نام نان نارگیلی هم شناخته می شود. شیرینی نارگیلی از شیرینی های محبوب ایرانیان است که به خصوص در فصل بهار و با فرا رسیدن نوروز این شیرینی پای ثابت همه مهمانی ها می باشد. برای پخت شیرینی نارگیلی بازاری معمولا از مواد اولیه پودر نارگیل، سفیده تخم مرغ، شکر، روغن، وانیل و همچنین بکینگ پودر استفاده می شود. در صورتی که تمامی مراحل پخت این شیرینی بر اساس اصول و استانداردهای مشخص شده صورت بگیرد، نتیجه آن شیرینی های نارگیلی بسیار نرم و ترد است. حتما در مراکز فروش و قنادی ها با انواع شیرینی نارگیلی نظیر شیرینی نارگیلی ساده، شیرینی نارگیلی رنگی، شیرینی نارگیلی کاکائویی و شیرینی نارگیلی زعفرانی مواجه می شوید. برای ثبت سفارش و خرید این شیرینی مجلسی با مدیران فروش ما در تماس باشید.

خرید شیرینی بهشتی (کرکی)

شیرینی بهشتی یا شیرینی کرکی از شیرینی های فوق العاده خوشمزه و سنتی می باشد و با اینکه در دسته شیرینی های خشک قرار دارد اما اگر این شیرینی را طبق اصول و فوت و فن آن تهیه شود، بسیار نرم و پوک و خوشمزه خواهد بود. شیرینی بهشتی یکی از شیرینی های نوروزی است که عطر و طعم بهشت می دهد و در طعم های زعفرانی، کاکائویی و ساده تهیه می شود. شیرینی بهشتی ماندگاری بالایی دارد. این شیرینی با طعم خاص و بی نظیر به دو صورت قالبی و قیفی تهیه می شود. جهت خرید عمده این شیرینی خوش طعم برای اعیاد با ما تماس حاصل نمایید.

خرید شیرینی خشک

فروش کیک یزدی اصل

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین شیرینی های ایرانی کیک یزدی است که از کودکان تا بزرگسالان به آن علاقه دارند. کیک یزدی نوعی کیک فنجانی (کاپ کیک) ایرانی محسوب می‌ شود که با توجه به مواد اولیه ساده ای که در آن بکار رفته، دارای

تمامی مسئولان خرید ادارات، شرکت ها، کارخانه ها، سازمان ها و فروشگاه های سراسر کشور می توانید سفارشات خرید شیرینی خود را در مجموعه شیرینو ثبت نمایید، ما بهترین تأمین کننده شیرینی خشک در تهران و ایران هستیم.

طعم بی نظیر و خاصی است. جالب است بدانید خاستگاه این شیرینی محبوب مانند اسم آن در شهر یزد بوده و بیشتر برای مراسم مذهبی و به شکل نذری در بین افراد پخش می‌ شود. مجموعه شیرینو کیک یزدی را در تمام ایام سال به فروش می رساند.

قیمت خرید شیرینی دانمارکی در تهران

شیرینی دانمارکی یکی از شیرینی های رایج و پرطرفدار است. این خوراکی بسیار خوشمزه اصالتا اتریشی است و طی مرور زمان در دانمارک معروف شد و به محبوبیت جهانی رسید. در ایران شیرینی دانمارکی را به شیرینی گل محمدی نیز می‌ شناسند. از این خوراکی برای پذیرایی در مهمانی ها و به عنوان میان وعده برای یک عصرانه دلپذیر استفاده می‌ شود. جهت خرید این شیرینی خوشمزه و استعلام قیمت آن با ما تماس حاصل نمایید.

خرید شیرینی پاپیونی

شیرینی خشک پاپیونی بسیار خوش طعم و پرطرفدار است و با استفاده از خمیر هزارلا تهیه می‌ شود. پس از آماده شدن این شیرینی یک شربت مخصوص روی آن می ریزند تا کمی تر شود. برای خرید عمده شیرینی پاپیونی مجلسی با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

قیمت خرید شیرینی زبان 1401

یکی دیگر از محبوب ترین شیرینی های خشک در ایران شیرینی زبان است که تقریبا در بین همه افراد و در تمام شهرهای ایران دارای طرفداران بسیاری است. شیرینی زبان با استفاده از خمیر هزارلا تهیه می‌ شود و به خاطر اینکه شکل ظاهری آن شبیه به زبان انسان است، آن را شیرینی زبان نامیده اند. شیرینی زبان بخاطر ماندگاری بالا و طعم غیر قابل وصفی که دارد، از شیرینی های خاص و رایج در ایام عید نوروز محسوب می‌ شود. جهت استعلام قیمت شیرینی زبان عمده با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروش شیرینی نخودچی

این شیرینی خوش طعم و لذیذ از آرد نخودچی تهیه می‌ شود و نام آن نیز برگرفته از همان ماده اصلی یعنی (آرد نخودچی) است. طعم بی‌ نظیر شیرینی نخودچی به علت استفاده از آرد نخودچی مرغوبی است که در تهیه آن بکار می‌ رود. هر چه آرد نخودچی به کار رفته در شیرینی نخودچی خالص تر و مرغوب تر باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد. فروش عمده شیرینی نخودچی از طریق مجموعه شیرینو با بهترین قیمت انجام می شود.

قیمت خرید شیرینی مشهدی 1401

یکی دیگر از شیرینی های خشک محبوب در ایران شیرینی مشهدی است که به شیرینی مربایی، آلمانی یا مارمالادی نیز معروف است. این شیرینی خوشمزه، معمولا دو سه روز بعد از پخت جا افتاده تر و خوشمزه تر می‌ شود. این شیرینی دارای دو لایه است که در وسط آن مارمالاد یا مربا قرار دارد. شیرینی مشهدی نیز یکی از خوراکی هایی است که در ایام عید نوروز در

ما تأمین کننده با سابقه کاری بالایی در زمینه ارسال شیرینی جهت مراسمات و سمینارها به شرکت ها، ادارات و کارخانه ها هستیم.

بیشتر خانه ها برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می‌ شود. برای خرید شیرینی مربایی برای اعیاد و مراسمات مهم سال نظیر عید نوروز، عید فطر و… با ما تماس حاصل نمایید همچنین قیمت روز شیرینی مشهدی 1401 را می توانید در شبکه های اجتماعی ما مطلع گردید.

خرید و قیمت شیرینی میکادو

از دیگر شیرینی های خشک می‌ توان به یک نوع شیرینی خشک ساده و آسان که برای پخت به فر احتیاج ندارد اشاره کرد. نام این شیرینی میکادو بوده که به شکل لایه به لایه است و به طور کلی یک لایه نان مخصوص میکادو و یک لایه کرم مخصوص که به آن حلوا میکادو می‌ گویند، تشکیل شده است. این شیرینی برای سفره های نذری و هم چنین خیرات در مجالس ختم استفاده می‌ شود. شیرینی میکادو در چهار نوع ساده، زعفرانی، با ارده و شیر خشک تهیه می‌ شود. جهت خرید انواع شیرینی میشکا و میکادو در طعم های مختلف با ما تماس بگیرید.

خرید شیرینی کشمشی

شیرینی کشمشی یکی از ساده ترین و خوشمزه ترین شیرینی هایی است که به دو شکل نرم و خشک تهیه می‌ شود. این شیرینی بسیار سبک است و به عنوان نذری در مجالس عزاداری و بیشتر جشن ها و اعیاد در بین مردم پخش می‌ شود. سفارش خرید این شیرینی خوشمزه را می توانید از طریق مجموعه شیرینو ثبت نمایید.

شیرینی های خشک با ماندگاری بالا

اغلب شیرینی های خشک به علت عدم استفاده از خامه در ترکیب آن ها از قابلیت ماندگاری بالایی برخوردار هستند. البته منظور از ماندگاری بالا، مدت زمان نگهداری آن ها نسبت به شیرینی تر می باشد. ولی آنچه مشهود می باشد اینکه شیرینی را باید به توجه به میزان مصرف خریداری نمود و تازه مصرف کرد چرا که برخی شیرینی ها حتی با وجود قابلیت ماندگاری بالایی باز با گذشت زمان کمی خشک شده و کیفیت زمان تولید را ندارند. اما روش هایی مانند نگهداری در فریزر و استفاده از سلفون برای نرم و خوش طعم ماندن آن ها راه کارهایی برای نگهداری طولانی تر این خوراکی های لذیذ می باشد.

قیمت عمده انواع شیرینی خشک عید ۱۴۰۱

قیمت شیرینی خشک با توجه به نوع کیفیت مواد اولیه استفاده شده در آن متفاوت می باشد بر همین اساس اتحادیه شیرینی فروشان شیرینی ها را درجه بندی کرده است و قیمت شیرینی ها را براساس نحوه و مکان تولید شیرینی ها قیمت گذاری نموده است. مجموعه ما با عرضه انواع شیرینی در کیفیت های مختلف، شیرینی هایی با قیمت های متنوع در بازار پخش می نماید. لذا جهت اطلاع از لیست قیمت انواع شیرینی خشک کافیست با مدیران فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

مجموعه شیرینو تجربه ای بسیار طولانی در تأمین شیرینی بسیاری از مجموعه های دولتی و خصوصی نظیر ادارات، سازمان ها، کارخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای دارد.

قیمت انواع شیرینی امروز

با توجه به تغییر مداوم  قیمت مواد اولیه و کمبود و نایاب شدن این مواد در برخی زمان ها، قیمت شیرینی خشک باید به روز رسانی و سپس به مشتریان اعلام گردد. از این رو این مجموعه قیمت روز شیرینی خشک را چنانچه تغییری در قیمت نهایی ایجاد شده باشد، در کمال انصاف به مشتریان گرامی اعلام می نماید.

قیمت شیرینی خشک مخلوط عید

برای خرید انواع شیرینی مخلوط برای اعیاد مذهبی و ملی بی تردید مجموعه شیرینو از بهترین ها در کشور می باشد. این یک ادعا نیست بلکه تمام افرادی که با مجموعه ما همکاری داشته و از ما خرید نموده اند شاهدی برای تأیید این سخن می باشند. قیمت شیرینی خشک مخلوط را با بی نظیرترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از طریق راه های ارتباطی مجموعه ما دریافت نمایید.

خرید اینترنتی شیرینی خشک در تهران

مشتریان گرامی می توانید بهترین شیرینی های خشک را برای مراسمات خود به صورت آنلاین سفارش دهید. برای خرید انواع شیرینی خشک مرغوب می‌ توانید با مراجعه به سایت شیرینو و ثبت سفارشات خود در موعد مقرر در هر جای کشور که مدنظرتان است آن را تحویل بگیرید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON