خانه / ویفر / خرید ویفر فله

خرید ویفر فله

خرید ویفر فله ای برای مصرف کنندگان دائمی این محصول بسیار

حائز اهمیت بوده،بدین دلیل این مجموعه نسبت به عرضه عمده

آن و ارسال به سراسر ایران اقدام می نماید.

ویفر

ویفر را می توان به نوعی یک شیرینی محسوب کرد،چرا که در بین لایه های آن از کرم های لذیذی استفاده شده و همین موضوع باعث شده که کودکان یکی از طرفداران همیشکی این محصول باشند،البته این مطلب به این معنا نیست که دیگر افراد به آن علاقه ای ندارند،بلکه اکثریت افراد به اتفاق به ویفر در طعم های متفاوت علاقمند هستند.

طعم ویفر

طعم ویفر را کرم های تشکیل دهنده آن تعیین می کند،این طعم ها در انواع متفاوتی از جمله موز،پرتقال،فندق،پسته،توت فرنگی،کاکائو،نخودچی و غیره تولید می شوند.

بسته بندی ویفر

این محصول در انواع مختلفی برای جلب رضایت و سلیقه های متفاوت مشتریان و مصرف کنندگان تولید می گردد.از انواع آن میتوان به بسته های 20 ، 30، 40 الی 150 گرمی و در بسته بندی های 1 و 2 و 3 کیلویی و یا بیشتر بصورت فله عرضه می گردد.

ویفر فله ای

ویفر نیز همانند هر محصول دیگر در نوع فله تقاضای زیادی دارد و علت آن نیز انجام خریدی مقرون بصرفه از سوی مصرف کنندگان همیشگی این محصول می باشد.چرا که هزینه های بالای بسته بندی در زمان تولید کسر گردیده و قیمت تمام شده محصول پایین تر می باشد و در نهایت با قیمت کمتری به دست مشتری می رسد.از این رو مرکز فروش شیرینی ،بیسکویت و ویفر علاوه بر تمامی محصولات عرضه شده ویفر فله ای را نیز بصورت عمده بفروش می رساند.

خرید ویفر فله

خرید ویفر فله در سراسر ایران

یکی از خدمات این مجموعه ارسال تمامی سفارشات در حجم های مختلف به کلیه شهرستان ها در سرتاسر ایران می باشد.بدین ترتیب متقاضیان دیگر نیاز به تحمل خستگی ایاب و ذهاب را نداشته و به راحتی می توانند خریدی خوب را تجربه نمایند،در همین راستا همگان می توانند برای خرید عمده ویفر فله با مدیر فروش تماس حاصل نمایند.

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

قیمت ویفر فله ای

قیمت ویفر فله ای به نسبت نوع بسته بندی آن،ارزانتر و برای خریداران بصرفه تر …

SOCIALICON
SOCIALICON