خانه / ویفر / فروش ویفر فله میوه ای ارزان

فروش ویفر فله میوه ای ارزان

فروش ویفر فله در طعم های میوه ای و به صورت عمده برای تامین

نیاز بازار به این محصول بوده و به نحو احسن توسط این مجموعه

صورت می گیرد.

ویفر میوه ای

ویفر نوعی شیرینی محسوب می شود که بسیار ترد و شیرین و مورد پسند اکثر افراد می باشد و در عین حال یک میان وعده لذیذ محسوب می شود.این محصول در انواع و طعم های متفاوتی از جمله میوه ای نظیر موز،پرتقال،توت فرنگی تولید و روانه بازار می شود.علاوه بر این طعم های دیگری از جمله کاکائو،وانیل،فندق و پسته نیز در زمره طعم های این محصول قرار می گیرد.

برش ویفر

در مرحله بعد از تولید ساندویچ های بزرگ ویفر که  سرد شده اند و روی هم چیده می شوند به قطعه هایی با اندازه مورد نظر تولیدکننده بریده می شوند. این عمل توسط دستگاه برش در دو مرحله انجام می شود. ابتدا برش طول و سپس برش عرضی انجام می شود ،بدین ترتیب فروش ویفر فله در قطعات مختلف برش خورده صورت می گیرد.

بسته بندی ویفر

پس از خروج ویفرها از یخچال تونلی شکلات بخوبی سفت شده و اطراف ویفر را پوشیده است و آماده بسته بندی می باشد. سرعت ماشیهای بسته بندی مختلف بوده و برحسب ظرفیت واحد انتخاب می شود. پوشش بسته بندی آلومینیوم فویل لامینه شده باکاغذ معمولی و یا پلی اتیلن متالایز شده می باشد شکل بسته بندی بسیار متفاوت بوده که بیشتر از نوع دو سر پرس استفاده می شود.

ویفر فله

نوع دیگر از این محصول ویفر فله بوده که در کارتن های چند کیلویی بسته بندی و به فروش می رسد.پر واضح است که با صرف نظر از هزینه های بسته بندی در زمان تولید محصول و بسته بندی در کارتن های 3 و 4 و 5 کیلویی قیمت تمام شده محصول کمتر بوده و از نظر اقتصادی برای مشتریان بصرفه تر می باشد.

فروش ویفر فله ای میوه ای

فروش ویفر فله و ارسال به سراسر کشور

این مجموعه آمادگی دارد کلیه سفارشات را به سراسر کشور ارسال نموده، لذا مشتریان گرامی می توانند برای ثبت سفارش با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایند.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

قیمت ویفر فله ای

قیمت ویفر فله ای به نسبت نوع بسته بندی آن،ارزانتر و برای خریداران بصرفه تر …

SOCIALICON
SOCIALICON